hemma!

ja, nu har jag vart på 80årskalas, kan la inte säga att de va kul, men okej iaf! :D♥

hej!
har inte bloggat på ett tag så skriver om dagarna lite :)
MÅNDAG va i falköping och shoppade lite med hanna. Annikaträning.

TISDAG skolan började.

ONSDAG skolan, va i ridhuset med juni, gick sådär.

TORSDAG skolan, red på fröslavägen

FREDAG skolan, juni vilade och familjen åkte in till erika för att fira hennes födelsedag♥

LÖRDAG åkte till ridhuset och hanna hade lektion för mig där, och det gick bra! åkte slalom med emma, hanna och elin ♥


och idag så har jag tittat när Agnes red Juni för Annika, det gick jättebra!
sen har jag bara chillat och vart på kalas. :) ♥
pussochhej♥
//ellenjosefsson♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0